Пoртaл Video Games Chronicle з пoсилaнням нa рoзмoву кeрівництвa Ubisoft з інвeстoрaми пoвідoмив, що французьке видавництво відмінило розробку одразу чотирьох ігор, зокрема двох анонсованих.
З сейчас представлених публіці проектів довго жити наказала, сообразно-перше, умовно-безкоштовна королівська сеча, що потонула бери анонсі в дизлайках, Tom Clancy’s Ghost Recon Frontline (мабуть, перезавантаження безвыгодный допомогло).
Другою вже відомою грою Ubisoft, що никак не дожила до релізу, виявилася VR-адаптація стелс-екшенів Tom Clancy’s Splinter Cell пользу кого гарнітур Oculus. З часів початкової презентації (вересень 2020 року) насчет проект нічого безлюдный (=малолюдный) було чути.
Крім Tom Clancy’s Ghost Recon Frontline та Splinter Cell VR, Ubisoft вирішила припинити виробництво двох неанонсованих ігор. Причини прийнятих щодо цих розробок рішень невыгодный уточнюються.
У рамках того ж фінансового звіту Ubisoft оголосила насчет перенесення на наступний фіскальний рік пригодницького екшену від першої особи Avatar: Frontiers of Pandora і ще малограмотный представленої скромнішої преміальної гри.