Стaрший дизaйнeр пeрсoнaжів Respawn Entertainment Дeвaн Мaкгуaйр (Devan McGuire) в інтeрв’ю пoртaлу Dexerto рoзпoвів прo нeбeзпeку перенасичення умовно-безкоштовного розрахованого держи багато користувачів шутера Apex Legends новими персонажами.
Нагадаємо, що кожні три місяці останні три роки з початком чергового сезону в Apex Legends з’являється свіжа небыль. Макгуайр визнає, що на рассвете чи пізно цій схемі можуть знадобитися зміни.
Вслед словами Макгуайра, нових легенд повально складніше робити унікальними та збалансованими, і одного разу може настати фаза, коли запровадження додаткового героя щосезону почне йти грі бери шкоду.
Чи зміниться графік виходу нових легенд, ще неважный (=маловажный) вирішено — обговорення в Respawn Entertainment продовжуються, — проте відомо певуче: по два герої по (по грибы) раз творці додавати в точности не будуть.
Кожен новий герой Apex Legends повинен органічно вписуватися у світ королівської битви, бути корисним (але никак не надто), досить самобутнім і пізнаваним з першого погляду навіть в соответствии с силуету.
Поки остаточного рішення невыгодный прийнято, графік залишається без участия змін, а значить 14-й осень, що вже готується в стінах Respawn Entertainment, Apex Legends теж принесе з собой чергову легенду.
В даний период Apex Legends готується прежде запуску Рятівників (13-й время). Новий контент стартує 10 травня поточного року держи PC (Steam, Origin), PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X та S, а також Nintendo Switch.