Microsoft плaнує дoзвoлити рoзміщeння рeклaмнoгo кoнтeнту в умoвнo бeзкoштoвниx (free-to-play) ігрax чтобы Xbox. Згіднo з нaявними дaними, зaрaз софтверний гігант шукає партнерів про реалізації даного проекту. Ради це пише видання Business Insider із посиланням держи власні обізнані джерела.
Передбачається, що робота у цьому напрямі допоможе Microsoft розширити охоплення власних рекламних технологій получай платформі Xbox. Крім того, рекламодавцям стане отчетливо більше ігор к розміщення контенту, а розробники можуть продавати рекламний простір у своїх продуктах. Наприклад, у гоночних симуляторах можуть з’явитись рекламні конструкції, що просувають реальні продукти.
В даний отрезок времени рекламодавці вже можуть розміщувати свої оголошення получи и распишись Xbox, а також купувати рекламу в деяких іграх путем сторонні компанії, такі як Yahoo і Anzu. Чи планує Microsoft інтегрувати інші види реклами, у тому числі у відеоформаті, поки що невідомо. Вслед даними джерела, рекламна кампанія Microsoft може бути запущена у третьому кварталі цього року. Офіційно представники компанії поки що отнюдь не підтвердили ці плани.
Нате цьому етапі Microsoft приставки не- планує отримувати дохід від рекламної кампанії нате Xbox і хоче надати більше можливостей исполнение) розробників. Софтверний гігант побоюється, що пиар в іграх для консолі дратуватиме користувачів. Тому Microsoft має намір діяти обережно, створивши «приватний ринок», мол лише обрані коньяк матимуть можливість інтегрувати свою рекламу в ігри таким чином, щоб далеко не порушувався ігровий процес. Важливо й тетунька, що Microsoft безвыгодный має наміру використовувати дані в целях надання таргетованої реклами, принаймні возьми даному етапі розвитку проекту.